Over ons bedrijf

Het VIFON-bedrijf werd in 1963 in Vietnam opgericht en was een van de eerste bedrijven die instantvoeding produceerde. De producten worden met succes geƫxporteerd naar 80 landen over de hele wereld en ondanks de hoge concurrentie is het een duidelijke leider in de verkoop van instantsoepen. Jarenlange ervaring en constante toewijding hebben het bedrijf een sterke positie op de markt opgeleverd en het merk stevig verankerd in het bewustzijn van de consument. Gedurende meerdere decennia van bestaan is VIFON zeer succesvol geweest en heeft het vele prijzen gewonnen die de inspanningen die in de ontwikkeling van het bedrijf zijn gestoken, hebben bekroond.

VIFON-producten voldoen aan alle kwaliteitsvereisten – ze zijn goedgekeurd door veel landen met strenge dieetstandaarden. Het belangrijkste doel van het bedrijf is om volledig tegemoet te komen aan de groeiende consumentenverwachtingen, door het assortiment consistent uit te breiden met nieuwe producten en continue ontwikkeling. VIFON heeft in zijn portfolio een gevarieerd assortiment instantsoepen met verschillende smaken en verschillende niveaus van pittigheid, zodat iedereen iets voor zichzelf zal vinden. VariĆ«teit, de originele smaak en de snelheid en eenvoud van het bereiden van een maaltijd hebben ervoor gezorgd dat het bedrijf miljoenen fans over de hele wereld heeft verworven.

Our Vision

VIFON always prioritizes the food safety standard. The products are committed not to use synthetic colors. VIFON’s products not only comply with all the regulations of food quality in Vietnam but also get the approval from many countries which have strict quality management standards, such as the US, Australia, Japan, and European countries.

Our History of Beginning

Consecutively improve products’ quality in order to fully satisfy consumers’ increasing demands in Vietnam and international market in the field of instant food manufacture. Commit not to use synthetic colors and comply with the Environment Policy, Social Welfare Policy for staffs, and Community Policy.

What we really do?

Focus on developing the domestic market to grow market share and position of the pioneer manufacturer in the field of instant food. And maintain exporting advantage to be able to stand firm in the intensely / harshly competitive battle in the global integration.