Over ons bedrijf
Het VIFON-bedrijf werd in 1963 in Vietnam opgericht en was een van de eerste bedrijven die instantvoeding produceerde. De producten worden met succes geƫxporteerd naar 80 landen over de hele wereld en ondanks de hoge concurrentie is het een duidelijke leider in de verkoop van instantsoepen. Jarenlange ervaring en constante toewijding hebben het bedrijf een sterke positie op de markt opgeleverd en het merk stevig verankerd in het bewustzijn van de consument. Gedurende meerdere decennia van bestaan is VIFON zeer succesvol geweest en heeft het vele prijzen gewonnen die de inspanningen die in de ontwikkeling van het bedrijf zijn gestoken, hebben bekroond.
VIFON-producten voldoen aan alle kwaliteitsvereisten ā ze zijn goedgekeurd door veel landen met strenge dieetstandaarden. Het belangrijkste doel van het bedrijf is om volledig tegemoet te komen aan de groeiende consumentenverwachtingen, door het assortiment consistent uit te breiden met nieuwe producten en continue ontwikkeling. VIFON heeft in zijn portfolio een gevarieerd assortiment instantsoepen met verschillende smaken en verschillende niveaus van pittigheid, zodat iedereen iets voor zichzelf zal vinden. VariĆ«teit, de originele smaak en de snelheid en eenvoud van het bereiden van een maaltijd hebben ervoor gezorgd dat het bedrijf miljoenen fans over de hele wereld heeft verworven.



Onze visie
VIFON stelt voedselveiligheid altijd voorop. De producten bevatten geen synthetische kleurstoffen. De producten van VIFON voldoen niet alleen aan alle voedselkwaliteitsvoorschriften in Vietnam, maar zijn ook goedgekeurd door veel landen met strenge kwaliteitsnormen, zoals de VS, Australiƫ, Japan en Europa.

Onze geschiedenis van het begin
Verbeter continu de productkwaliteit om volledig te voldoen aan de toenemende vraag van consumenten in Vietnam en de internationale markt naar instantvoedsel. We verbinden ons ertoe geen synthetische kleurstoffen te gebruiken en ons te houden aan het milieubeleid, het beleid inzake sociale voorzieningen voor personeel en het gemeenschapsbeleid.

Wat doen we eigenlijk?
Focus op de ontwikkeling van de binnenlandse markt om het marktaandeel en de positie van de toonaangevende fabrikant op het gebied van instantvoeding te vergroten. En behoud het exportvoordeel om stand te kunnen houden in de intense/harde concurrentiestrijd rond wereldwijde integratie.